Известие

Collapse
No announcement yet.

DRL модул за 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • DRL модул за 166

    добър ден искам някой да ми прати схема или да ми каже как най лесно мога да си поставя ДРЛ модул на дългите .. трябва ми постоянен + не е проблем ; + при контакт не го знам каде е ; + при подаване на габарит не го знам каде е ; и къде да свържа кабела за дългите светлини
    Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

  • #2
    Ако нямаш впредвид конкретен DRL модул, аз ти препоръчвам този.
    Много лесно се монтира и работи безупречно.
    Най лесно се свързва към блока с релета и бушони на предния ляв калник.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Колеги ако има някой със допълнителни дневни светлини да качи някоя снимка да видим как изглеждат и как се монтират че и мен ме хвана мерака да побългарявам трактора.
      Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от RomeoJTD Покажи съобщение
        Колеги ако има някой със допълнителни дневни светлини да качи някоя снимка да видим как изглеждат и как се монтират че и мен ме хвана мерака да побългарявам трактора.
        Допълнителни нямам, но ползвах за целта дългите светлини и мисля, че това е най-доброто решение.

        http://clubalfaromeo.com/forum/showp...4&postcount=24


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          А някаква схема на връзване , иначе като идея е добре,
          какво ще рече 20 процента около 10 вата ли ?
          Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от RomeoJTD Покажи съобщение
            А някаква схема на връзване , иначе като идея е добре,
            какво ще рече 20 процента около 10 вата ли ?
            Да, мощността на крушка става малко над 10 вата, но свети достатъчно силно за да се вижда отдалеч. Не греят крушките, малко консумират и така животът им се удължава значително. Не се съсипват рефлекторите и системата е напълно автоматизирана. Изобщо нямаш грижи с това непрекъснато да ги мислиш.
            Схемата на свързване е елементарна:



            Свързването при 156 обаче е малко по-особено. Писано е в раздела по въпроса.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              модула е готов още снощи стана супер без проблем и бързо само да знаеш къде да свързваш :Д
              Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

              Comment


              • #8
                Здравей колега ''ecotronic'', извинявам се, че пиша в темата на колегата. Аз имам 146-ца и си взех модула, който ти препоръчваш.Монтирах го сравнително лесно и работи идеално. Обаче след едноседмично ползване забелязах, че когато карам на дневни светлини(основните не са включени) брояча на километрите не отчита коректно(при изминати 200 отчита 180).Също така няма и прекъснат режим на чистачките(на двете положения работят постоянно).
                Когато включа габарити или фарове проблема изчезва. Въпроса е може ли да се оправи проблема и на какво се дължи?

                БЛАГОДАРЯ предварително!!!
                Фиат Мултипла 1.9 жтд фейслифт / Алфа Ромео 146 1.9 ТД ех/ Лада 2105 ех
                Американски форум: Питаш нещо и ти отговарят.
                Руски форум: Питаш нещо и теб те питат.
                Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!

                Comment


                • #9
                  Здравей!

                  Опитай да откачиш само изходния канал на модула (да прекъснеш веригата към крушките на дългите светлини) и виж дали пак километражът и чистачките ще работят некоректно.
                  Ако при това положение се оправят, то най-вероятно проблемът се дължи на смущения, които модулът внася в ел инсталацията.
                  Решението е да свържеш успоредно на изхода му един кондензатор, който да изглажда въпросните пулсации.
                  Електролитен кондензатор с капацитет около 1000 мF и работно напрежение 25V (или по-високо) би трябвало да свърши работа.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Благодаря много колега, ще направя това което ме посъветва. Само дето съм запоил всички кабели и ще трябва да ги режа, но няма как.
                    Фиат Мултипла 1.9 жтд фейслифт / Алфа Ромео 146 1.9 ТД ех/ Лада 2105 ех
                    Американски форум: Питаш нещо и ти отговарят.
                    Руски форум: Питаш нещо и теб те питат.
                    Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!

                    Comment


                    • #11
                      Модулът, който си монтирал едноканален или двуканален е?
                      Ако е едноканален, ще режеш само един кабел за да пробваш.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Двуканален е, има 2 кабела които излизат от него за светлините(къси или дълги). Утре ще пробвам и ще пиша какво е станало.
                        Благодаря за отделеното време!
                        Фиат Мултипла 1.9 жтд фейслифт / Алфа Ромео 146 1.9 ТД ех/ Лада 2105 ех
                        Американски форум: Питаш нещо и ти отговарят.
                        Руски форум: Питаш нещо и теб те питат.
                        Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Ако нямаш впредвид конкретен DRL модул, аз ти препоръчвам този.
                          Много лесно се монтира и работи безупречно.
                          Най лесно се свързва към блока с релета и бушони на предния ляв калник.
                          управление + или управление - е по подходящ да взема
                          Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщение
                            управление + или управление - е по подходящ да взема
                            +

                            Управление (-) е за коли с положителен полюс на шаси.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Здравей колега днес следобед пробвах това което ми каза да направя. След това с един приятел който разбира малко от токове сложихме такъв кондензатор, като го свързахме на единия изходен кабел(модула както писах е двуканален).След слагането му поне чистачките се оправиха, но радостта ми бе кратка около 3-4 мин., защото бушона на модула изгоря и не разбрах защо така стана.

                              Другото което се сещам е, че като модула заработи със свързан кондензатор се чува някакво жужене откъм таблото, а преди като го нямаше кондензатора жуженето го имаше само при стартиране на светлините и до достигането на процента който е избран и изчезваше.

                              Някаква идея какво се случва ще ми е от полза, защото човека с който слагахме кондензатора не му идва нищо на ум!

                              ПОЗДРАВИ!!!
                              Фиат Мултипла 1.9 жтд фейслифт / Алфа Ромео 146 1.9 ТД ех/ Лада 2105 ех
                              Американски форум: Питаш нещо и ти отговарят.
                              Руски форум: Питаш нещо и теб те питат.
                              Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!

                              Comment

                              Working...
                              X